Blogolj!

Így győzheted le négy egyszerű lépéssel a szorongásaidat!

Tuti tippeket adunk, hogy végre fellélegezhess.

Illusztráció: pixabay.com

Rendkívül félelmetes tud lenni a szorongás, mely eluralja a mindennapjainkat, ám viszonylag könnyen legyőzhető. A pszichológus azt tanácsolja, ne essünk pánikba, szedjük össze magunkat, és az alábbi recepttel nevessünk a szorongás képébe.

A szorongás alapja általában a gondolat, hogy nem vagyunk biztonságban. Vagyis dolgozik bennünk a félelem a bizonytalanságtól. A cél, hogy megtanuljuk elengedni az irányítás gondolatát, és örüljünk neki, milyen izgalmas, hogy nem tudjuk, mi vár ránk. Barátkozzunk meg az ismeretlennel, ne féljünk tőle, legyünk rá kíváncsiak!

Dr. Sheryl Paul, a The Wisdom of Anxiety című könyv szerzője mutatja a négy lépést, melyet érdemes előrántani a bajban.

Nevezd meg a gondolatot!

Azonosítsd, melyik gondolat idézi elő benned a szorongást, nevezd meg!

Leplezd le a hazugságot!

A szorongást keltő gondolatok ugyanis általában hazugságok – nézz a dolgok mögé!

Lélegezd ki magadból az érzelmeket!

Várj, lélegezz, fújd ki a negatív gondolatokat!

Vágd el a szorongást okozó gondolatot egy kérdéssel!

Dr. Sheryl Paul szerint a leghasznosabb kérdés, ami azonnal más irányba tereli a fókuszt, és elveszi a szorongás élét: „Milyen érzelemtől véd engem ez a gondolat?” Várj, míg felbukkan a válasz – figyelj befelé, amíg azt nem érzed, hogy enyhül a nyomás a mellkasodon, és újra szabadon tudsz lélegezni, szorongás nélkül.

Sok sikert kívánunk!

https://szinesvilag.blogstar.hu/./pages/szinesvilag/contents/blog/72988/pics/lead_800x600.jpg
egészség,stressz,színes világ,szorongás,Tudtad-e?
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?